8 Temmuz 2010 Perşembe

Gerekli Güncelleştirmeler

Dostlarım aradan bir yıl geçmiş, "şunu anlatacağım bunu anlatacağım beni takip edin" demişim ama sözümde durmamışım. Son senenizde önünüzde bir ton ödev, proje, sınav falan olunca zaman bulunamıyor ister istemez. Şimdi her şeyi telafi etme zamanı...

Bloga başladığım dönemlerde kendimi uzaya gönderilen ilk Türk gibi görüyordum; sanki kimse yurtdışına çıkamaz gözlemlerini de aktaramaz diye. Oysa etrafımda bir ton Erasmusçu kardeş türedi bir yıl içinde. Bunun altında kalamayacağım için Finlandiya'ya yüksek lisans için başvurdum ve yeni yayın dönemine bu şekilde giriş yapmak istedim. Bir aksilik olmazsa Eylül ayından itibaren Helsinki'de Aalto School of Science and Technology (eski Helsinki University of Technology) için mücadele edeceğim. Hakettiler valla...

Gezi notlarım artık tazeliğini kaybettiği için bir yıl önceki olayları anlatma hevesim de kalmadı. Biraz daha öğretici aydınlatıcı şeyler yazmak isterim bu konuda. Malum binlerce gencimiz yazın Interrail planı yapıyor ama bir şekilde bu planların çoğu gerçekleşemiyor. Bu konuda ne yapılır ne edilir gibi sorulara açıklık getirebiliriz ama söz vermeyeyim belli de olmaz şimdi. Artık hiçbir şey için söz vermemek lazım rezil oluyoruz sonra.

Belçika'nın Antwerp kentinden bahsetmişim, "Amsterdam'ı boşverin size Barcelona'yı anlatayım" demişim ama kısmet olmamış. Barcelona'nın ardından yurda dönüp 10 gün sonra küfürler eşliğinde bir kez daha yurtdışına çıkıp bu sefer Doğu Avrupa ve İtalya'yı görmeye gittim 3 arkadaşımla birlikte. Krakow ve Budapeşte bu gezinin parlayan kentleri oldular açıkçası. Sonrasında önce İstanbul ardından Ankara'da staj yapıp nefes alamadan son senem için Kıbrıs'a döndüm. Kıbrıs için bir yazı yazmayı gerekli görüyorum. Yakında tercihler yapılacak biliyorsunuz, istedikleri puanları alamayıp bir sene daha da hazırlanmak istemeyen bünyelere yardımcı olmayı da istiyorum.

Eğitici öğretici olacağız diye eski maymunluğumuzdan ödün verecek değiliz tabii ki. Ancak şu dünyada bir dikili ağacım bile yokken azıcık faydam dokunsun isterim değerli okurlar. Blog " ben gezdim gördüm siz de oturun patlayın ezikler" gibi birşeye dönmesin, vallahi üzülürüm.

Yorucu ve korkunç stresli bir senenin ardından sağ salim ODTÜ Kıbrıs'tan Elektrik-Elektronik Mühendisi olarak mezun oldum dostlarım. Sağolun efenim darısı sizlerin başına. Okul biter bitmez soluğu İstanbul'da Sonisphere Festivali'nde aldım. İlk yazımda bundan bahsederim size sonra da okulu anlatırım diye düşünüyorum.

Bu satırlarla gerekli güncelleştirmeleri yükledik sanırım. Umarım herkesin keyfi yerindedir. Hala oradaysanız, yeniden başlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder